.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید معاون وزیر راه از محور ساری - تاكام
معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر خود به مازندران از عمليات اجرايی تعريض و چهار خطه شدن محور ارتباط ساری - تاكام و چند پروژه راهسازی در استان بازديد کرد.

به گزارش شمال نیوز، خادمی در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به حجم بالای ترافيك و تردد در راههای اين استان اقدامات در خور توجه ای در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامی محورهای اصلی و شريانی استان در دست اجراست.

 

وی به محور ساری - تاكام اشاره کرد و افزود : عمليات تعريض حدود 20 كيلومتر از مسير فوق توسط مجوعه راه و شهرسازی مازندران در دست اجرا بوده كه اميد است با نگاه ويژه دولت و پيگيری های نمايندگان مركز استان اعتبارات قابل توجهی به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددی سهل و ايمن در اين محور ارتباطی بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به طول 21 کیلومتری مسیر ساری – سه راهی تاکام گفت: در13 کیلومتر از این محور پیمانکار مشغول کار است که با اتمام عملیات اجرایی 2/5کیلومتر از مسیر زیر بار ترافیک رفته و مابقی مسیر با پیشرفت فیزیکی 20 درصد در حال انجام است.

خادمی افزود: 8 کیلومتر باقیمانده از این محور نیز بنا شد با برگزاری مناقصه نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آن اقدام شود.

وی به نقش محور مذكور در جذب گردشگر و مسافر اشاره کرد و گفت: با توجه به اينكه اين محور منتهی به مناطق بكر و طبيعت چشم نواز مازندران بوده و از طرفی راه ارتباطی اين استان را به استان سمنان برقرار می كند، می تواند عامل مهمی برای جذب گردشگر و مسافرانی باشد كه به اين منطقه سفر می كنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.